24. marts 2012

Psykologisk vurdering af mig selv

Det meste af livet har jeg været tvunget til at holde en facade,
virke normal, for at folk ikke opdagede hvad der var galt,
da jeg var 4-5 år brugte jeg meget af tiden på at gå rundt for mig selv
mine forældre havde andet end mig at se til,
måske er det derfor jeg hele tiden søger kærligheden,
og tager det meget hårdt når jeg bliver svigtet,
Hele mit liv har jeg holdt noget skjult,
jeg har aldrig fortalt det til nogen,
måske er det derfor jeg ikke kan tale om mine følelser
i 6. klasse var jeg indlagt i 3 uger,
noget jeg heller aldrig har fortalt hvorfor,
med tiden er min psyke blevet dårligere,
jeg endte som cutter, og har også forsøgt selvmord,
jeg er naiv, jeg tror altid på det bedste i folk,
jeg ender med at blive såret, men jeg tror stadig på det bedste,
folk bør ikke komme for nær mig, jeg er ikke vær at samle på...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar